Hippy Chic



Hello girls! Ecuador of the week and mini relax vacations are over, ooohhhh what a pity gives me! I've been I great enjoy a few days of mine, almost never see them since we live far away, so delighted to see them.
To my last day I have chosen this long dress with country airs and hippy white, at the same time is the last summer, but you know that the dennin this year has stepped strong.(
Greetings to all :).
Y.C
Hola chicas! El ecuador de la semana y mis mini vacaciones de relax se han acabado, que pena me da! Me lo he pasado genial disfrutando de los míos unos días, casi nunca los veo ya que vivimos lejos, así que encantada de verlos.
Para mi último día he escogido este vestido largo con aires country y hippy a la vez de blanco, es del verano pasado, pero ya sabéis que el dennin esta año ha pisado fuerte.
Y.C
Saludos para todas :).dress: white (ss/11), sandals: (?)


Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares