TOTAL PRIMARK


Para este viernes un look total Primark, el se ha convertido en una de esas tiendas en las que siempre entras a picar algo y sales con la mitad de la tienda, jajaja.. bueno o eso me pasa a mi y a mis amigas. Es una locura de precios, los cuales yo agradezco ya que la economía no esta que digamos en un buen momento para muchos. Lo dicho, podemos conseguir con tan solo 30€ un look como este que llevo hoy. Claro, siempre dentro de vuestro gusto y estilo. Yo me decante por un rollo mas rockero y desenfadado, que os parece? 
Vosotras comprais en Primark? Bs. Y.C
This Friday for a total look, primark, the primark has become one of those shops where you always walk to bite something and salts with half of the store, lol... good or that happens to me and my friends. It is a madness of prices, which I am already grateful that the economy is not to say at a good time for many. As said, we can get with just 30€ a look like this that I have today. Clear always within your taste and style. Do I I decant for a roll more rocker and casual, what you think?
Ye'm in primark?
Jacket, trousers and shirt: Primark (new), boots: Zara (old), rings: Spera (new).
Follow me in Instagram: yaizacarrasco, or twitter: @fashioncorneyc

Entradas populares