I love Bangkok




That I say I love t-shirts...? to my I love, city to you'll buy it. It is my souvenir particular also including my magnet clear. This is one of the countries that more I love in the world, Bangkok!
Look at the same time simple has its chic touch to them to help me with the sandals are strass, a jewellery take by my and a white blazer that never fails. Does really change?
Hope you like, kiss.

Que me decís de las camisetas de I love...? a mi me chiflan, ciudad a la que voy la compro. Es mi souvenir particular incluyendo también mi imán claro. Esta es de unos de los países que mas amo en el mundo, Bangkok! 
El look a la par de sencillo tiene su toque chic, para ellos me ayude de las sandalias son strass,una bisutería echa por mi y una blazer blanca que nunca falla. Cambia verdad?
Espero que os guste, besitos fuertes!
Y.C
Blazer: mango (old), Shorts: Abercrombi& fish (ss/11), Bolso: Zara (ss/12), Sandalias: Mary paz (old), Camisa: Rastrillo Bangkok.

Entradas populares