On time



Ecuador of the week? who is it believed? time passes very fast, or at least for me, and sometimes I like, but others is like.., eeh! more slowly, I has not given time do everything I wanted to. I miss half of the things that I want to view, read that book takes time parked, stay with that friend that the phrase is to see it; -"Let's see if we are a day for a coffee" and has already been 3 months!
Finally I guess many of you will know what I mean. Important thing is to do what makes us happy at all times.
Happy Wednesday to all!

Ecuador de la semana? quien se lo cree?  el tiempo pasa rapidísimo, o al menos para mi, y aveces me gusta, pero otras es como.., eeh! mas despacio, no me ha dado tiempo hacer todo lo que quería. Me pierdo a mitad de las cosas que quiero ver, leer ese libro que lleva tiempo aparcado, quedar con esa amiga con la que la frase al verla es;  -"A ver si quedamos un día de estos para un cafe" y ya han pasado 3 meses!!

En fin supongo que muchas de vosotras sabréis a lo que me refiero. Lo importante es hacer en todo momento lo que nos hace feliz.
Feliz miércoles a todas! 
besotes Y.C
Look: Camisola: Primark (ss/11), Bolso: Primark (ss/12), Pulseras: DIY.

Entradas populares